Bosch BGL35MOVE4 zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL35MOVE4 zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mare1971 31-01-2015

Wat mij opvalt en wat ik graag delen: de stofzuiger lijkt mij niet geschikt voor langere medemensen. Zelf ben ik 1.58cm, maar als je veel groter bent dan is de steel tekort. Verder vind ik het gedeelte waar je de stofzuiger vast hebt, zeg maar het zwarte gedeelte, weer erg dik voor mijn waarschijnlijk kleine handen. Veroorzaak tijdens gebruik een kramp in de duim.

Ricardo1974 23-06-2014

Deze stofzuiger gekocht als vervanging van een Miele. Deze Bosch is veel lichter, makkelijker en wendbaarder. De slang voelt degelijk aan (de Miele knikte makkelijk), de snelheidsregeling werkt zeer goed en vlot (de Miele was al jaren overleden), en met de parketborstel kan je makkelijk over onze houten vloer. Je kan zeer goed tussen kiertjes en banken zuigen met deze parketborstel. Zelfs de bank op vol vermogen zuigen gaat perfect! Echt een zeer goede en handige stofzuiger. Voor mij nooit geen Miele meer. bij Miele betaal je erg veel voor de naam maar de kwaliteit is matig. Deze Bosch kostte de helft en is echt een hele verbetering. Wat zuigt en beweegt deze Bosch soepel! Echt een verademing!!!

Denniz 06-05-2014

Onze Philips Performer 9150 was alles behalve duurzaam. Alles wat er aan stuk kon gaan, is stuk geweest. Na 5 jaar hebben we deze maar vervangen door deze Bosch MoveOn 35.

Wat een verschil met de voorgaande Philips en de andere Philips zuiger welke we nog in huis hebben.
Deze zuiger volgt je perfect zonder tegen te stribbelen of op z'n rug te gaan liggen. Hij is licht qua gewicht en het oprol mechanisme werkt super. Het geluid wat hij produceert is niet anders dan andere stofzuigers, een hoop herrie dus.

Tot nu toe nog zeer tevreden. Een echte aanrader.

harryhabets 22-08-2013

Prima modieuze compacte stofzuiger met voldoende zuigkracht voor parketvloeren en karpetten.
Voorzien van diverse accessoires, zoals parketborstel, kieren-, bekledingszuigmond.
De grote rubberen wielen zorgen ervoor dat het parket niet wordt beschadigd en de stofzuiger je blijft volgen. Het lange stroomsnoer zorgt ervoor dat alle plekken bereikbaar zijn zonder van stopcontact te wisselen. Op de trap is deze compact stofzuiger goed te gebruiken.
Na gebruik kan de stofzuiger eenvoudig compact worden opgeborgen.
Minpuntje:
De accessoires kunnen niet worden opgeborgen in de machine.

barsieb 15-08-2013

Wat een fijne stofzuiger is deze van Bosch. Hij oogt mooi (ik heb de lichte variant) en is licht, dus makkelijk te verplaatsen, ook naar boven.
De zuigkracht is flink, en met de knop is deze goed instelbaar, zelfs heel zacht zuigt hij nog prima.Hij manouvreert super, en ik kom erg goed onder de banken e.d.
Het geluid viel mij nog een heel klein beetje tegen, maar daar waren mijn verwachtingen erg hooggespannen. Ik dacht dat het een groot verschil zou zijn met mijn oude stofzuiger van meer dan 15 jaar oud, maar dat was niet. Kan natuurlijk ook komen omdat van deze stofzuiger het wattage veel hoger is. Het bereik van de stofzuiger is prima, dankzij het snoer. Het oprollen van het snoer gaat niet met een knop, maar werkt met een automatisch snoeroprolsysteem. Dat gaat goed, maar laatst pakte hij een keer niet, dat duurde even.

Over de duurzaamheid kan ik nog niet zoveel zeggen natuurlijk, ik heb hem slechts een paar weken in huis.

Het enige echte minpunt dat ik kon ontdekken is het feit dat de losse mondjes niet een opbergvakje hebben. Ze zijn los bijgeleverd en dat is erg onhandig.

Verder ben ik er heel blij mee.

Gast2000 18-06-2013

Ik heb de Bosch Moveon gekocht toen hij bij de blokker in de aanbieding was voor €100.-
Ik ben echt heel erg tevreden over deze stofzuiger!
Postieve punten:
-Krachtige zuigkracht die je zelf kan aanpassen.
-De hoofdopzetstuk heb 2 standen: 1 directe zuigkracht op de grond
2: iets van de grond zodat je tapijt, vloerbedding niet ophoog komt door de hoge zuigkracht.
- licht
- flexibel
- soepele wielen
- stekker is makkelijk op te bergen ( geen knop maar automatisch als je de stekker een stukje naar je toe trekt)
- als je dit stofzuiger even wil neerzetten kan je de staaf handig aan de achterkant even snel insteken, als je de stofzuiger helemaal niet meer wilt gebruiken kan je de stofzuiger rechtop zetten en onderin de stofzuiger de staaf plaatsen
- en een hele leuke, frisse stofzuiger om te zien! ( ik heb de babyblauwe)

Ik heb niet echt negatieve punten, maar wel wat opmerkingen die handiger waten geweest:

- hoge piepgeluid, wat de oudere dan niet horen maar ik duidelijk wel
- stekker had iets langer mogen zijn zoals de nieuwe Bosch Move
- geen opbergvakje voor de overige opzetstukken ( maar hierdoor kan de stofzuiger wel licht zijn)

Al om al, ik raad deze stofzuiger aan iedereen aan!